sâmbătă, 12 aprilie 2008

La PLUS se fură ca-n codru

Sâmbătă fiind, mi-am zis c-ar fi bine să fac niţică aprovizionare cu de-ale gurii, astfel că am purces la PLUS-ul de lângă Insula de Agrement, dar nu deoarece aş avea o slăbiciune pentru nemţălăii de la reţeaua de magazine amintită, ci pentru că e cel mai aproape dispus suspermarket. De locuinţa mea.
Ajuns acolo, îmi umplu coşul cu cele trebuincioase şi într-un moment de recapitulare a cumpărăturilor îmi sare în ochi un individ cu o atitudine cam ciudată: privea circumspect în jurul lui, de parcă se temea să nu fie urmărit. Hooopa, îmi zic eu, tipul vrea să "ciordească" ceva. Făcându-mă că-mi văd de treaba mea, încep să urmăresc "găinarul", care a furat doar trei amărâte de şurubelniţe, dar nu din acelaşi set, ci din trei seturi diferite, ascunzându-le în buzunarul interior al hainei din partea stângă. Conştiinţa civică (da, nu râdeţi, posed şi aşa ceva!) m-a împins s-o avertizez pe fătuca de la firma de pază şi protecţie care asigura respectivul obiectiv, dar ajungând în preajma ei am renunţat: era într-o discuţie aprinsă cu o amică, ambele afisând un zâmbet marca Ilici. La urma urmei, doar nu era să-i fac eu treaba pentru care mai ia şi bani. Aşa că ducă-se învârtindu-se şi hoţul, şi paznica.
P.S. "Furăciosul" avea cam 1,82-1,84 m, aproximativ 35 de ani, uscăţiv. Îmbrăcămintea: blue-jeans, geacă maro din piele sau imitaţie şi o şapcă neagră pe cap.

Un comentariu: