sâmbătă, 12 aprilie 2008

Meciul patru, primul punct (muncit)

De la ora 5 p.m. am jucat ultimul meci din grupă, cel împotriva social-democraţilor. Primul fluier ne găseşte într-o situaţie disperată: suntem doar 7 oameni, aşa că rezerve ioc, iar bălălăul de portar lipseşte cu desăvârşire. Îmi iau inima în dinţi şi intru în poartă (act de mare curaj, deoarece trebuia să îndur înjurăturile coechipierilor la golurile pe care urma să le primesc).
Începe meciul, identic cu celelalte trei partide anterioare: deschidem scorul. Ce mai, ca să n-o lungesc, în final a fost remiză 5-5 (3-3). N-aş vrea să mă laud acum cu cine ştie ce calităţi "«goal-keeper»-eşti
", dar acesta a fost meciul în care Monitorul a primit cele mai puţine goluri. Le mulţumesc sincer lui Dragoş Benea, Gabriel Vlase, Ionel Floroiu şi Lucian Berdilă pentru ratările spectaculoase avute.
Aşteptăm adversarul din sferturi, pentru că victoria la masa verde împotriva PD-L şi egalul cu PSD ne asigură un loc eligibil, indiferent de ultimele meciuri din grupă.

Un comentariu:

  1. A fost cel mai penibil joc. Nu ca nu existau rezerve, dar daca am ajuns eu sa joc in primul 7 era clar ca trebuia sa o luam bine de tot. Oricum, Radu a fost pentru mine cel mai bun jucator de pe teren.

    Daca contestatia depusa de Monitorul impotriva PD-Listilor va fi acceptata (si nu vad de ce ar fi refuzata), cu o victorie probabila a PIN-ului la PSD, Monitorul trece mai departe. Sa dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere