joi, 19 martie 2009

Trei scurte de ieri

Mezina preşedintelui Băsescu a renunţat. Însă nu la candidatura pentru PE, ci la PD-L (pentru moment), urmând să intre în cursa euro-electorală de una singură, deşi recunoaşte cu francheţe că nu are şanse reale. Spuneam aici, cu o săptămână în urmă, că "fata lu’ tata" ar urma să iasă la rampă cu următoarea declaraţie: "alegerea mea pe o listă nu mi-ar legitima adevăratul potenţial politic, drept urmare îmi voi dovedi valoarea într-un scrutin uninominal". Ei bine, a ieşit la rampă, motivându-şi retragerea de pe lista PD-L astfel: "Nu doresc să mă ascund după listele unui partid, nu doresc ca tatăl meu să fie acuzat de nepotism, nu doresc ca PD-L să fie pus în situaţia dificilă de a alege între mine şi intelectuali".

Bacău, pe Aleea Parcului, la orele amiezii. Iniţial am crezut că se filmează pentru Sniper, partea a nşpea. M-am înşelat. Erau băieţii de la Serviciul de ecarisaj Bacău, şi "călare" (pe o autoutilitară Volkswagen, BC 61 CLB), şi pe jos, la vânătoare de "comunitari". Din ce-am văzut, era printre ei un nene meseriaş: punct ochit, punct lovit!

Criza a poposit la o nouă publicaţie băcăuană. Se aude că reducerea ar fi de 300 lei/leafă. Nasol. Dar va trece ea (criza) şi atunci să te ţii... După faptă şi răsplată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu