luni, 16 martie 2009

Bruxelloşii addendum

De olecuţă de timp (mai precis de vreo 5 luni, de la ultima postare cu "bruxelloşii"), mă încearcă o senzaţie naşpa, ceva gen "poticnire înainte de final". Ce mai, sunt de o comoditate ieşită din comun. Parcă ce era dacă "hutucheam" şi un final, happy sau semi-happy, oricum, ceva, să fie acolo... Bun, n-are rost s-o mai lungesc şi, pe de altă parte, nici nu-s sigur "că-i voi aduce acasă pe «bruxelloşi»".

(Bruxelles, 7 octombrie 2008, pe lângă Sheraton-cel-cvadruplu-nstelat, discuţie între "trandafiriu" şi "indibidiguidibil")

- Bruges e de căcat...
- Bruges nu e deloc de căcat...
- Fac ceva pe Bruges-ul tău, du-te învârtindu-te...
- Mare comunist mai eşti. Rupe dracului 5-6 ore din timpul tău preţios şi hai la Bruges. Nu că m-aş fi plictisit deja de Bruxelles, dar zi-mi şi mie, poate-s eu nebun, crezi că mai pică aşa o pleaşcă pe capul tău, să ajungi pe banii altora în Belgia?!
- Bă, eşti cretin, nu merg nicăieri, mă piş pe el Bruges...
- Pana mea, chiar nu te mai înţeleg... Mi se pare de tot rahatul să mă duc doar cu "irealii" şi "informatorul"...
- Jane, nu mă mai bate la cap că oricum nu merg. Şi, oricum, n-o bat în header cât esti plecat, mă duc prin câteva librării.
- Dar n-am fost ieri? Ţi-ai luat câteva cărţi parcă...
- Da, Jane, dar mi-a venit aseară o idee bestială: mi-am pus în gând ca până la vară să citesc "Capitalul" lui Marx, poate o găsesc aici...
- Du-te dracului, să mai aţâţi un pic focul la cazanul în care-şi fac veacul Stalin, Marx, Engels şi, în curând, "bunicuţa zâmbicioasă", că eşti dus rău...
(poate va urma)

* * *

Până una-alta, un nene (ştiam de anul trecut, dar am tăcut mâlc, poate ia Oscar), pe numele
lui Martin McDonagh, mi-a "şutit" câteva idei pe care le-a materializat în pelicula In Bruges. Şi, minune mare, a lansat filmul cu aproape 10 luni înainte de a scorni eu păţaniile "bruxelloşilor" (curat lucrătură diavolească!).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu