luni, 8 septembrie 2008

Let the games begin

În sfârşit a avut loc tragerea la sorţi pentru Cupa presei la tenis 2008.
La feminin, tabloul arată astfel:

1. Geanina Istrate (Ziarul de Bacău) – 2. X
3. Teodora Ciuraru (1TV) – 4. Mihaela Rogozanu (Ziarul de Bacău)
5. Alina Florea (Monitorul de Bacău) – 6. X
7. Anca Patea (1TV) – 8. X

9. X – 10. Ramona Ionescu (Ziarul de Bacău)
11. Laura Pinter (1TV) – 12. X
13. Mădălina Bălău (1TV) – 14. Mădălina Rotaru (Ziarul de Bacău)
15. X – 16. Dana Popa (Deşteptarea)

La masculin, se vor disputa partidele:
1. Lucian Arhire (Radical FM) – 2. X
3. Andrei Popa (Ziarul) – 4. Claudiu Tănăsescu (Ziarul)
5. Laurenţiu Botin (Deşteptarea) – 6. Dorin Guţă (Monitorul)
7. Cătălin Cojocaru (1TV) – 8. Daniel Moldovan (ProTV)
9. Lucian Bogdănel (Observator) – 10. X
11. Silviu Izbândă (1TV) – 12. Codrin Pop (Radio Iaşi)
13. Marius Munteanu (1TV) – 14. Alex Herman (Monitorul)
15. Florentin Radu (Ziarul) – 16. Radu Vasiluţă (Monitorul)

17. Lucian Berdilă (Lobby Media) – 18. Servaţiu Tancău (1TV)
19. Mircea Merticariu (Monitorul) – 20. Ionuţ Avram (Deşteptarea)
21. Lucian Cochior (1TV) – 22. Radu Găitan (Deşteptarea)
23. Robert Buda (1TV) – 24. Marius Ambrozie (Ziarul)
25. Gabi Diaconu (Monitorul) – 26. Marius Curucli (Deşteptarea)
27. Vlad Nechifor (Ziarul) – 28. Ionuţ Diaconu (1TV)
29. Silviu Botez (Monitorul) – 30. Mihai Vartolomei (Ziarul)
31. X – Cristi Sava (Ziarul)

6 comentarii:

  1. Fara sa-mi subestimez adversarul din 16-imi, pe care il respect, solicit informatii de actualitate despre semifinalistul de anul trecut, Lucian Bogdanel, cap de serie nr.3 la editia actuala, pe care il voi intalni in optimi, daca trec de prima runda. Cei care detin informatii sunt rugati sa ma contacteze, ofer recompensa in bere cu conditia sa ma calific miraculos in sferturi. Ma intereseaza: tipul rachetei, loviturile preferate, forta medie cu care loveste mingea, viteza de deplasare, marimea pantofilor sport, vulnerabilitati, rezistenta fizica in diverse conditii, rezistenta la caldura, acuitatea vederii pe timp de noapte in conditii de nocturna aprinsa :) , IQ-ul, nivelul de rezistenta la stres, tensiunea medie, lungimea pasului normal/lung si chestii legate de psihologie, temperament, personalitate. Cum am precizat, recompensa se acorda daca reusesc cumva sa il inving... Daca ma bate, imi acord mie recompensa in bere. Dubla. Si chiar cred ca nu-i o idee rea...poate trantesc meciul, ca sa fiu sigur de bere. Mai vedem.
    CODRIN

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, joacă cu o rachetă Head, e jucător de mâna stângă, stă binişor cu forehand-ul şi ai avea o şansă trimiţându-i mingile în dreapta lui (are un rever slab, ca noi toţi de altfel)... Alte informaţii, în particular şi asezonate cu o bere...

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Deocamdata sa trec eu de primul meci... Tocmai mi-am dat seama ca nu ma pot considera favorit nici acolo, pentru simplul motiv ca nu am jucat tenis aproape deloc. Nu vreau sa trec si eu prin vreun episod gen "Lituania". Dar multumesc, o bere oi da eu.

    CODRIN

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta tragere la sorti. Desi as fi vrut sa joc si eu din primul tur. Asta e. Bafta Codrine. Sa stii ca Bogdanel joaca foarte bine, am jucat de vre-o doua ori cu el si stiu ca se bate pt. fiecare minge. In schimb se enerveaza repede, cateodata folosind asta in avantajul sau.
    Salve la toata lumea
    L. Arhire

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul e ca pentru mine se putea si mai rau... sa fiu programat in turul urmator cu Lucian A. sau cu tine, Radu. A...sa nu uit.. mi-am luat racheta aseara, dar a trebuit sa ma incadrez in bugetul de 100 RON, deoarece am avut o perioada cu cheltuieli mari in alte domenii :)))
    Asa ca am luat ce-am gasit si eu, un Wilson - nu - stiu - de - care (Energy, parca). Ieftina. Dar e foarte faina, usoara, are gaurile mici, nu trece mingea prin ele...si are chiar si maner, ceea ce e o chestie foarte comoda. Daca nu avea maner imi era mult mai greu. In plus , e frumos colorata (galben cu negru) si MADE IN CHINA ! Oricum, fiind prima, nu am mari pretentii de la ea si reprezinta doar o varianta de tranzitie spre o racheta mai pretentioasa... Mi-am cumparat si 3 mingi, din care voi folosi 2, pentru ca una este deja in proprietatea pisicii... ii place ca e pufoasa, ca si ea, probabil. Am observat ca pisica se pricepe mai bine decat mine la sportul asta, deoarece stapaneste mai bine mingea... o fi semn rau ?
    Multumesc si tie, Lucian, pentru informatiile despre Lucian :). Dar acum imi fac griji pentru meciul cu Silviu ISBANDA, al carui nume imi cam da fiori. Sper sa nu fie predestinat numai la victorii...
    CODRIN

    RăspundețiȘtergere
  6. Codrine, buna alegere Wilson. Desi cred Head sau Babolat sunt superioare atunci cand jucam noi amatorii. In rest numai bine si bafta tuturor. am sa trec pe la teren doarece de la 18 am si eu programat un meci pe un alt teren cu un amic. Succes si fileul sa nu stea in calea noastra....
    Arhire

    RăspundețiȘtergere