vineri, 5 septembrie 2008

Cupa presei la tenis 2008

Pentru ediţia actuală a Cupei presei la tenis, ce se va desfăşura pe zgura de la SCM Bacău începând de săptămâna viitoare, şi-au anunţat (cu surle şi trâmbiţe) participarea:

Feminin
Mădălina BĂLAN (1TV)
Teodora CIURARU (1TV)
Alina FLOREA (Monitorul de Bacău)
Ramona IONESCU (Ziarul de Bacău)
Geanina ISTRATE (Ziarul de Bacău)
Anca PATEA (1TV)
Laura PINTER (1TV)
Dana POPA (Deşteptarea)
Mihaela ROGOZANU (Ziarul de Bacău)
Mădălina ROTARU (Ziarul de Bacău)

Masculin
Marius AMBROZIE (Ziarul de Bacău)
Lucian ARHIRE (Radical FM)
Ionuţ AVRAM (Deşteptarea)
Lucian BERDILĂ (Lobby Media, sponsor)
Lucian BOGDĂNEL (Observator de Bacău)
Silviu BOTEZ (Monitorul de Bacău)
Robert BUDA (1TV)
Lucian COCHOR (1TV)
Cătălin COJOCARU (1TV)
Ionuţ DIACONU (1TV)
Radu GĂITAN (Deşteptarea)
Dorin GUŢĂ (Monitorul de Bacău)
Alexandru HERMAN (Monitorul de Bacău)
Silviu IZBÂNDĂ (1TV)
Mircea MERTICARIU (Monitorul de Bacău)
Daniel MOLDOVAN (ProTV)
Marius MUNTEANU (1TV)
Vlad NECHIFOR (Ziarul de Bacău)
Cornel PINTER (Observator de Bacău)
Codrin POP (Radio Iaşi)
Florentin RADU (Ziarul de Bacău)
Cristi SAVA (Ziarul de Bacău)
Cervaţiu TANCĂU (1TV)
Claudiu TĂNĂSESCU (Ziarul de Bacău)
Mihai VARTOLOMEI (Ziarul de Bacău)
Subsemnatul (Monitorul de Bacău)

Şedinţa tehnică şi tragerea la sorţi se vor desfăşura luni, 8 septembrie, după ora 19:30, la baza de tenis a SCM Bacău.
PS: Declar oficial deschisă "bursa pariurilor".
PS2: Dau o bere persoanei care ghiceşte finalele (feminin şi masculin).
L.E.
Lista la masculin a fost completată cu încă un competitor, de care Claudiu Tănăsescu uitase. Ciudat, pentru că e vorba tocmai de oponentul lui de anul trecut, din primul tur, Andrei POPA (Ziarul de Bacău).
L.L.E. E ultima completare pe care o aduc. Pe ultima suta de metri, s-au mai înscris doi participanţi: Laurenţiu Botin şi Marius Curucli (ambii de la Trustul Deşteptarea). Avem şi o absenţă de marcă: Sebi Sascău, finalistul de anul trecut, fiind prins între câteva activităţi solicitante, nu va participa la ediţia 2008 a Cupei presei la Tenis.
Astfel, îşi vor "încrucişa" rachetele pe zgura de la SCM Bacău 29 de jurnalişti şi 10 jurnaliste. Baftă tuturor!

6 comentarii:

  1. Hai ca incep eu:

    Finala Feminin
    Alina FLOREA (Monitorul de Bacau)
    Geanina ISTRATE (Ziarul de Bacău)

    Finala Masculin
    Radu GEORGE (Monitorul de Bacau)
    Cristi SAVA (Ziarul de Bacau)

    RăspundețiȘtergere
  2. CODRIN

    OK...sa vedem...
    Finala - feminin (evaluarea mea e un fel de tragere la sorti, pentru ca nu am vazut nici o colega din presa jucand tenis. Never !)

    Geanina Istrate (ZDB) 6 6
    vs
    Teodora Ciuraru (1tv) 1 0

    masculin (daca nu ajung eu prin finala...)

    Radu Vasiluta (MBC) 4 7 6
    vs
    Lucian Berdila (Lobby) 6 5 2

    RăspundețiȘtergere
  3. CODRIN

    Si vreau sa ma arbitreze HERMANNN in meciul pe care il voi juca ! E un arbitru echidistant...cred...
    Ma bucur ca sunt mai multi participanti decat anul trecut... poate pic si eu in primul tur cu unul mai "dezbracat" ca mine, nu cu semifinalisti de la prima editie... si imi depasesc recordul personal. O calificare in turul doi ar fi performanta carierei mele de tenismen imaginar. Vai.. ce emotii...ce tensiune, la tragerea la sorti... Cei mai buni sa invinga ! Si cele mai bune, evident !

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai, Codrine, ca nu am voie sa fiu arbitru inainte sa pierd meciul de tenis. Ceea ce se va intampla cel mai probabil dupa primul set, castigat la mare lupta de oponentul meu cu 6-0...

    Si eu sper sa pic cu cineva mai slab ca mine. Ar trebui sa nu aiba maini, picioare, ochi iar meciul sa inceapa de la 6-0 5-0 pentru mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cine v-a castiga dar cred ca 'marea" batalie se va da intre Mada Rotaru si Danutza Popa, iar la masculin cred ca o finala Cristi Sava vs Lucian Bogdanel nu este exclusa. Sau Sava cu Radu George. Nu se stie. Bafta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat ca nu participa Sebi Sascau . Este unul dintre entuziastii sportului si un om deosebit.Radule poate pui si tu programul pe blog. Asa stiu si eu ce si cum, mai ales ca iar mi-am pierdut telefonul si vin in noaptea asta in Bacau.
    Arhire

    RăspundețiȘtergere