marți, 30 octombrie 2012

Cupa presei la tenis - gata cu participarea

S-a incheiat si cea de-a sasea editie a Cupei presei la tenis, care, de-altfel, a prilejuit si 2 recorduri: cei mai putini participanti - 12 la masculin si 2 la feminin -, dar si cea mai lunga durata de desfasurare - aproape 6 saptamani. Finala a fost un meci nebun: condus cu 6-0 dupa primul set, am revenit si le-am castigat pe urmatoarele cu 7-6, 6-4. Oricum, fiind de 3 ori pe podium in cele 6 editii, a venit vremea sa fac un pas lateral si sa-i las si pe altii sa se afirme. Asa ca am hotarat: gata cu participarea. Ramane pe viitor sa ma ocup doar de organizare, daca vor mai fi amatori de tenis. Mai multe despre aceasta editie gasiti AICI.

2 comentarii:

  1. Ai timp sa te mai gandesti, s-a intors el Hagi la nationala, dupa ce se retrasese ... Te retragi in plina glorie, bine gandit.
    Oricum, in 2013 poate ajung si eu sa joc macar un meci, daca aud din timp despre competitie. Depinde de organizator:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putem juca in afara competitiei. M-am retras mai mult de gura lui Curucli, ca eu nu am ce cauta la cupa presei pentru ca imi cumpar rachete ba chiar mai si joc ocazional (blasfemie, ce mai!).

      Ștergere