joi, 5 martie 2009

Rele şi bune

Recunosc, "în nemernicia mea am"... vizionat "The Last Templar", dar nu pentru subiectul tratat de mini-seria tv: când e vorba de templieri e musai să fie scoase la lumină secrete tenebroase, curg râuri de sânge (aproape ca-n unele filme cu Bruce Willis), se ţes intrigi care mai de care şi totul se învârte în jurul a două tabere care se luptă cu încrâncenare, una să denudeze "adevărul absolut", iar cealaltă se face frate cu dracu’ pentru ca mega-secretul să nu fie împărtăşit pu..., pardon, vulgului. Ptiu drace, încet-încet m-a furat peisajul şi pluteam în derivă. Revin. Ideea e că mi-era dor de Mira Sorvino şi de Omar Sharif. Concluzia după vizionare: another boring movie. Însă am compensat gustul amar lăsat de "Ultimul templier" – sper să nu mai apară niciun film cu templieri, doar ultimul dintre ei moare făcându-se afiş pe nişte stânci :)) –, delectându-mă cu "Flash of Genius". Ce mai, Greg Kinnear joacă magistral rolul profesorului-inventator Robert Kearns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu