luni, 13 octombrie 2008

Contre cu "stânga" asezonate cu beri

(tot săptămâna trecută)
Numărătoarea inversă a început, iar "bruxeloşii" mai au de zăbovit doar două zile şi două nopţi în capitala Belgiei. Sunt într-o agitaţie continuă (poate şi din cauza ingurgitării multelor sortimente de bere, "că doar n-o să dau bani pe apă când este bere gârlă la supermarket. Şi unde mai pui că-i atât de bună...") pentru că trebuie să cumpere ba una, ba alta, printre care şi nimicuri pentru fraierii de acasă (nu rudele şi neamurile, ci amicii care, cu siguranţă, îi bârfesc de le sar fulgii din pernele de patru stele de la Sheraton). Unde mai pui că, pe lângă atâtea câte au pe cap, trebuie să participe şi la niscaiva workshop-uri.

- Bune beri mai au belgienii ăştia, să n-am parte...
- De ce să n-ai parte, de recunoştinţa lui Dragoş?
- Taci mă cretinule că te aude, acum a ieşit din lift...
- Ce faceţi băieţi? Domnu’ H., vă cam prieşte la Bruxelles, roşu-n obraji...
- Nu Dragoş, am băut câteva beri şi de aia sunt îmbujorat...
- Mai uşor cu băutura, că nu suntem aici pentru "pleasure", ci pentru "business", cum ar spune americanul...
- În primul rând... dar mai bine nu mai zic nimic. Şi să ştii că la mine totul decurge perfect, am fost la toate activităţile, mai am doar un workshop. De alţii ar trebui să fii îngrijorat. Hai "trandafiriule", mergi?

- Ce are mă ăsta cu tine, că numai pe contre sunteţi de luni încoace?
- I-am dat peste nas de câteva ori, iar Dragoş e obişnuit ca toţi să stea ca nişte sclavi în faţa lui...
(Deodată apare în faţa lor "informatorul" înarmat cu o sacoşă plină ochi cu sticle de bere.)
- Unde dracu’ aţi umblat că de când vă caut? Am luat nişte beri şi n-am cu cine să le beau.
- Mergem la mine-n cameră... (lansă invitaţia Alex "domnu’ H")
- Nici gând, stăm în lobby şi dacă se ia careva de noi spunem că tocmai am ieşit din bar.
- Eu vă las. Dacă vă răzgândiţi mă găsiţi în cameră.
- Hai mă, ce, n-ai "oo"? Şi aseară am stat în lobby şi am băut vreo şapte berii.
- Să fii sănătos, dar eu nu am apucături de băieţaş de cartier...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu