joi, 9 octombrie 2008

"Bruxelloşi", Open Days şi metamorfoze

(luni, 6 octombrie)
Cică după o noapte dormită la Bruxelles neapărat eşti de-al lor: sângele ţi se "inflamandează", axonii se apropie nefiresc şi pervers totodată de dendrite şi din 5 în 5 minute îţi înjuri plaiurile natale la pachet cu cei care le populează, în acelaşi timp ridicând în slăvi cultura şi civilizaţia pe care le respiri, prin toţi porii, în capitala Belgiei... (Evident, toate astea i se-ntâmplă numai unui mioritic 110%!)

(cioc, cioc, cioc...)
- Intră...
- ’Neaţa! Cum ai dormit, "Jane"? Că berile alea m-au făcut să dorm ca un prunc. Mai ai?
- Hmm, ai şi uitat ce-ai promis aseară? Hai la masă.
- Dar nu cu liftul... că nu vreau să-mi stric digestia.

- "Jane", cred că ospătăriţa aia a pus ochii pe mine... Nu roşcata, bruneta. Uite-o cum mai chicoteşte cu colega ei...
- Cred şi eu c-o umflă râsul, la ce morman de mâncare ţi-ai pus în farfurie. Te-a citit că eşti român... (Alex râde zgomotos)
- Eşti cretin! Dacă eu sunt de două ori cât tine ce-ai vrea, să mânânc ca o domnişoară?
- Hai, ghiftuieşte-te şi nu uita să-l aminteşti în rugăciunile tale pe Dragoş... Apropo, ce facem după? Dăm o raită prin centrul istoric?
- Lasă-mă, "Jane", am faţă de turist japonez? N-am venit în Belgia să văd muzee...
- Bine frate, du-te cu fetele la shopping...
- Ce-ai mă, de te aprinzi aşa, o să merg cu tine, dar pe jos. Mai facem şi oleacă de mişcare...
- Bafta ta că-s în grevă transportatorii...

"Bruxelloşii" au hălăduit vreo câteva ore prin oraş, au văzut "esenţialul" şi, revenind la hotel, dau nas în nas cu Dragoş:
- Ce "face" băieţii? V-aţi acomodat?
- Cu respect, domnu’ preşedinte ("trandafiriul" adoptă o poziţie regulamentară). Ce program avem, că doar n-am venit aici pentru distracţie...
- Salut, Dragoş. (Alex, rece şi tăios)
- Salut. Păi, pe ceilalţi i-am anunţat deja, tre’ să mergem la ceremonia de lansare a Open Days. Să fiţi la patru ace, să nu ne facem de râs!

(Bla, bla, bla, câteva Leffe Triple – "descoperirea" lui Alex –, un Cabernet Sauvignon – febleţea "trandafiriului" –, încă niscaiva vin la Open Days şi... euforie frate, plus limbarniţă pe capul bietului "observator"...)
- Ce organizare de rahat... Ce pana mea a prăşit delegaţia noastră!? Puteau să-mi ceară sfatul şi le dădeam nişte idei de stătea mâţa-n coadă...
- Ha-ha-ha... Văd că deja începi să muşti mâna care te hrăneşte. Şi da, mare dreptate avea Alceu... Hai, du-te şi te culcă, nu de alta, dar mai ai un pic şi-l iei de gât pe şeful delegaţiei.
- Hai "Jane", că mă simt bine şi ar mai merge... nişte... beri...
- Mâine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu