sâmbătă, 13 septembrie 2008

Două sferturi feminine

Sună aiurea "sferturi feminine" (doar ele sunt jumătăţile noastre!), dar n-am ce face. Şi nu sunt misogin. Revenind la subiect, diseară se dispută două partide din faza sferturilor, la feminin. Se vor lupta pe viaţă şi pe moarte Mădălina Rotaru (Ziarul de Bacău) cu Dana Popa (Deşteptarea) şi Laura Pinter (1TV) cu Ramona "Ramirez" Ionescu.
Ieri a fost o seară plină: şi de meciuri, şi de mâncare, şi de bere. Responsabilul cu "aprovizionarea" Lucian Berdilă (Lobby Media) a avut grijă ca mesele să nu fie goale, astfel că toţi am plecat cu burţile pline. N-au lipsit nici peripeţiile pe zgură. În optimea Lucian Arhire (Radical FM) – Andrei Popa (Ziarul de Bacău), încheiat cu 6-0, 6-4, câştigătorul en-titre şi-a luxat glezna stângă în setul 2, când conducea cu 4-1. În cele din urmă a reuşit să-şi adjudece partida, dar va avea viaţă grea în sfertul contra lui Daniel Moldovan, dacă nu-şi repară piciorul. Apoi, Radu Găitan (Deşteptarea) a pierdut în faţa lui Lucian Cochior (1TV) cu un categoric 6-1, 6-1, iar în partida Diaconilor, Gabriel (Monitorul) contra lui Ionuţ (1TV), "monitoristul" s-a impus cu 6-2, 6-0. Chiar dacă scorul n-o reflectă, partida a fost cea mai spectaculoasă de până acum, ambii mânuind bine racheta.

L.E. Tocmai am fost anunţat de către organizator, prof. Mihai Ciuntea, că partidele de la feminin de astăzi nu vor mai avea loc, urmând a se disputa luni.

3 comentarii:

  1. Ce ne facem daca ploua? Eu una joc si pe ploaie, ca nu ma tem(!) da' daca raman fara galerie, ce ma fac? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, pentru mine Cupa Presei se opreste aici. Accidentarea de vineri seara s-a dovedit a fi mai urata decat am crezut, acum fiind connsemnat la pat 3 saptamani cu piciorul in ghips. Nu imi pot apara cupa de anul trecut dar va transmit bafta la toti.
    Numai bine, Arhire

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am fost doua zile la Botosani si nu am avut cum sa urmaresc meciurile. Imi pare sincer rau de accidentarea ta, Lucian, dar asta-i viata. Sanatate multa si vindecare rapida ! Te asteptam la urmatoarea editie, sa-ti iei revansa. Acum e mai usor traseul pentru Radu, sunt sigur ca nici el nu si-a dorit asta, ci sa se bata cu cei mai tari adversari, dar asa-i in tenis...ca-n viata.Uneori.
    CODRIN

    RăspundețiȘtergere