miercuri, 2 iulie 2008

Eoane, Eoane, nu toată lumea doarme (2)

Ei bine, de data asta s-a petrecut taman pe dos faţă de ceea ce povesteam aici. Mai exact, aseară, pe la 10.30, isteţii de la E.ON au tras heblul (faptul că nu investesc în infrastructură şi reţeaua electrică pică din ce în ce mai des mă îndreptăţeşte să le umplu frigiderele cu carne, bineînţeles, pe calea gândurilor).
Să revin. Aseară, după cum aminteam şi aici, numai ce mă hotărâsem să vizionez filmul Disturbia, când... beznă totală. Nu vă puteţi închipui ce-a fost la gura mea, avându-i ca destinatari pe nemţălăii de la E.ON. În fine, după jumătate de oră de aşteptare, am hotărât să mă culc, neuitând să repet acele urări asezonate cu organe genitale masculine, dar şi feminine, pentru a nu fi acuzat de discriminare.
Ziceţi mersi că nu a fost o noapte fierbinte, pentru că altfel, în lipsa funcţionării a sute de aparate de condiţionat aerul şi a mii de ventilatoare, dădeaţi de dracu'. La câte blesteme v-ar fi fost adresate acum aţi fi arătat ca-n picturile lui Dali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu