luni, 14 iulie 2008

Din nou despre Cupa Simba Invest

După cum anunţam săptămâna trecută, în perioada 11-13 iulie, pe zgura de la SCM s-a desfăşurat Cupa Simba Invest la tenis, turneu destinat amatorilor veterani. Şi pentru că îmi place la nebunie tenisul, m-am înscris la categoria 35+, cu toate că aş fi avut dreptul, conform FRF, să particip la 65+ (acea eroare de care aminteam aici). Recunosc din start că am început să joc tenis (poate-i prea mult spus să joc, mai degrabă să dau cu racheta în minge) în urmă cu doi ani şi, până acum, nu am luat lecţii de tenis, ceea ce-i o mare prostie: în tenis nu poţi fi autodidact! Dar să revin. Tragerea la sorţi mi l-a scos în cale taman pe Cristian Lungu, sponsorul competiţiei, care mi-a administrat un 2-0 sec (6-4, 6-4). Chiar dacă scorul nu o arată, adversarul meu din primul tur e cu mult peste valoarea mea. Oricum, sunt mulţumit de participarea din acest an, iar anul viitor sper să reuşesc mai mult. Până atunci, urmează în septembrie Cupa presei la tenis şi abia atunci voi fi în largul meu.
În imaginea alăturată este grupul premianţilor celor patru categorii de vârstă, la simplu, în care s-au infiltrat antrenorul Mihai Ciuntea, şeful secţiei de tenis a SCM Bacău, sponsorul Cristian Lungu şi nepoţelul câştigătorului categoriei 65+.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu