luni, 21 iulie 2008

Cheeky, Cheeky...

Dacă tot e secetă, mi-am zis s-o dau pe mondenităţi cu personaje mioritice ajunse pe meleaguri străine. Cum Răzvan a punctat deja pe subiectul ţâţelor romaşcancei Andreea Marin (via CANCAN), mi-am încercat norocul pe Click. Şi a avut balta peşte...! Ok, subiectul care mi-a atras atenţia (în mod deosebit) e cel care o are în prim-plan pe Gabriela Irimia aka Cheeky Gabriela, monozigota care urma să-şi pună pirostriile cu Lembit Opik. Buuun. Şi ce declară ea, potrivit Click, publicaţiei britanice "News of the World"? Nici mai mult, nici mai puţin decât că, în urmă cu o lună (pe 21 iunie), a făcut un avort, iar acum 11 ani începea să bată la porţile "industriei muzicale", susţinând o probă orală în faţa unei "celebrităţi" clujene.
Pe-ndelete, aici.
Bonus, un comentariu la articolul din Click:

Mani, zis "gigolo": Minti, Gabi! Iti povesteam ce cadou imi facuse hoasca aia batrana si, intru-n moment de neatentie, mi ai picat la picioare implorand sa te am, chiar daca erai o fata saraca, si tu stiai ca eu o fac doar pe bani. Am si uitata faza, pana sa citesc aici, ca e un ziar de care nu ma sinchisesc. Sa fiu si eu rautacios, a fost prima ta auditie live, uite ce mare vedeta teai facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu