joi, 26 iunie 2008

Tereza. Cine dracu-i Tereza?

"O zis tereza sa te duci pana la asociatie sa t uiti la programu de maine k vrea sa vina soacrasa sa plateasca,uitate d la kt pana la kt este deschis maine."

Am primit acest sms (transcrierea este identică) de la nu-ştiu-cine, dar care sigur aparţine generaţiei "hi5". Nu tonul imperativ, ci zâmbetul pe care mi l-a smuls respectivul mesaj mi-a dat un impuls să apelez numărul de pe care fusese trimis sms-ul (+40745110xxx). Însă nu am avut norocul să-mi răspundă cineva. Aş fi vrut doar să aflu, în primul rând, cine-i autorul/autoarea mesajului, apoi cine mama dracului e Tereza şi să-i transmit toate cele bune soacrei (bine-nţeles, cu avertizările de rigoare legate de caniculă, dacă tot va veni să plătească la asociaţie). Asta e, nu mi-a răspuns din prima, nu mai încerc nici eu, am altele mai bune de făcut, nu angajarea într-o discuţie în care aş auzi, cu preponderenţă, construcţii de sunete de genul pls, ms, poops ş.a.m.d.

P.S. A, era să uit! Tereza, programul la asociaţie este următorul: se fac încasări zilnic, o dată pe lună, de la ora 3 la 2. Post-meridian, desigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu