duminică, 1 iunie 2008

Mesaje, mesaje...

1. Ghiorghe Huluţă recidivează! În urmă cu trei zile, aminteam aici că "sindicalistul şăf al Bacăului" m-a stresat cu un sms prin care se lăuda că se ia la trântă cu grupurile de interese la nu ştiu ce post de radio de apartament. Dimineaţă, puţin după ora 8, un nou mesaj de la Huluţă: "VOTĂM PENTRU COPIII NOŞTRI. VOTĂM PENTRU VIITOR. VOTĂM PENTRU SCHIMBARE. VOTĂM PENTRU..." (erau enumerate poziţia individului pe buletinul de vot şi, pentru a nu exista nicio urmă de îndoială, chiar şi numele, evident, asociat cu funcţia de primar). Hai nea sindicalistu', că de-acum începi să dai prin gropi.
2. Pe la prânz, un alt mesaj, de data aceasta de la Chiriac. Primul impuls a fost să-i urez câte-n lună şi-n stele, cu trimiteri la origine, dar după ce l-am citit m-am mai liniştit: omul îmi mulţumea pentru încrederea acordată şi-mi amintea că noul Bacău depinde de votul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu