joi, 29 mai 2008

A vota sau a nu vota?

Sebi, alias VisUrât, a scris aici despre ce crede el că se va petrece în Iaşi la alegerile locale. Adică, cei mai mulţi votanţi vor fi "boşorogii senili", "bolnavii de Parkinson sau Alzheimer vor merge la vot şi vor vota cu javrele de la PSD". Poate că are dreptate, dar am o mare îndoială că suferinzii de Alzheimer îşi vor "aminti" să meargă la vot. Ok, am înţeles, era o figură de stil. Însă cel mai tare le-o trage tinerilor care nu vor vota pe motiv că nu au cu cine. În multe privinţe se înşală şi îşi va da seama după alegeri.
Oricum, e o scuză jalnică "nu am cu cine vota". Niciodată nu va exista un candidat ideal, astfel că trebuie să ne mulţumim cu "marfa" existentă pe piaţă. Iar în cazul în care nici măcar unul dintre candidaţi nu se ridică la nivelul exigenţelor noastre, ne rămâne opţiunea anulării votului. Eu voi vota, şi sunt convins că am ales varianta corectă. Nu are rost să facem gargară ieftină cu faptul "că votul e un drept, dacă vreau mi-l exercit, dacă nu, nu". Dacă nu-ţi pasă chiar deloc şi nu-ţi poţi sacrifica din timpul tău preţios maximum jumătate de oră pentru a vota, du-te, frate, "departe de lumea dezlănţuită" şi cultivă-ţi nepăsarea până nu mai poţi!
În rest, toate cele bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu