duminică, 13 aprilie 2008

Metamorphosis

Sfârşit de săptămână şi de program. Primesc un telefon de la un amic-fost-coleg şi sunt invitat la un suc de malţ aromatizat cu hamei. Accept. Cu Silvele-n faţă, mi-aprind o ţigară, începem să mai vorbim, de una, de alta, despre cât îi e lui de bine de când a schimbat echipa. Ei na, îmi zic eu, îşi face singur curaj. De unde. Încet-încet, discuţia alunecă spre politică, cu toate încercările mele de a o menţine la fotbal şi femei. Am eşuat, asta e. Mă rog, din vorbă în vorbă, aflu că Ilici e un politician demn de tot respectul, ba chiar că ar fi mai cool decât Băse (mă rog, deasupra lui ca discurs şi charismă). Ptiu drace! Apoi, cică Hrebe e jos pălăria, doar că are un râs antipatic. Măi să fie! Cu un an şi jumătate în urmă, când l-am cunoscut pe amicul în cauză, era un liberal convins ce-l considera pe Tăriceanu un politician model. După juma' de an se lepădase de Călin şi era dreptaci 110%, iar Băse – cel mai tare din parcare. Acum văd că a cotit la 180 de grade. Stau şi mă întreb în ce fază e în momentul asta. Oare cu cine va simpatiza în toamnă?

4 comentarii:

  1. Of... si ne mai intrebam de ce suntem inapoiati politic. Pai cum sa nu fim cand ideologia e pentru noi o vorba goala, buna de dat in cap la altul, insa complet stravezie la vazul banilor? Nu am nimic impotriva schimbarii jobului, a sefului, a ideilor, insa orientarea politica e ceva sfant pentru orice om cu creier si principii.

    Singura explicatie pe care o gasesc acestui caz e faptul ca patronii de presa (carnatarii) sunt identificati de catre amicul tau cu orientarea politica a partidului din care fac parte. Ceea ce e mai amuzant e desigur faptul ca fostul lui patron e un "comunist" evident, in ciuda culorii politice cu care se identifica. I s-ar fi potrivit mai mult echipa lui Ilici.

    Asta e, dreapta a mai pierdut un om de viitor. E o dezamagire personala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Post-scriptum. Trebuia sa il intrebi si de Adrian Copilu' Minune. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi l-ar fi caracterizat, probabil, un om mic la stat, mare la sfat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Amicul respectiv probabil nu are principii... sau nu le respecta. Oamenii se schimba, asta este situatia... problema de baza in general nu este cea a convingerilor politice, ci a caracterului... parerea mea !
    Codrin

    RăspundețiȘtergere