sâmbătă, 29 martie 2008

Patru, trei, doi...

La momentul acesta mă pot lăuda că, pentru anul în curs, am realizat şi eu un "4, 3, 2", chiar dacă nu de calibrul concitadinului meu Cristian Mungiu. Bine, şi acum să vă explic ce-i cu acest "4, 3, 2" personal: patru partide de tenis de câmp am jucat anul acesta (din care am câştigat patru, bine-nţeles), trei au fost zilele în care am mânuit racheta şi doi au fost oponenţii mei. Ce-ar mai fi de zis? Toate partidele s-au disputat pe zgură, la general am un scor de 48-18 (la game-uri) şi am jucat primul meci în aer liber, din Bacău, anul acesta, pe un teren omologat (1 martie, de la ora 10, pe unul din terenurile Asociaţiei Pro Tenis conduse de Ioan Ghioc). Şi nu în ultimul rând, să vă împărtăşesc deviza mea: "Soarele şi tenisul fortifică... organismul". Şi nu numai.

3 comentarii:

  1. si ce ma te lauzi ca esti bun la tenis. si ce treaba are avortul cu tenisul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...cum iese un pic soarele te provoc la un tenis, Radu... chit ca nu ma pricep, da' macar le-am dat de lucru serios lui Lucian si Daniel Moldovan vara trecuta :)))
    Deci sunt o tanara speranta a acestui sport, macar nu dau pe langa minge. La primul weekend cu soare ne batem in rachete. (poate-mi cumpar si eu una pana atunci... :))))
    Codrin

    RăspundețiȘtergere
  3. Accept provocarea şi aştept sâmbăta insorită să ne duelăm.

    RăspundețiȘtergere