luni, 24 martie 2008

Cu chiu cu vai...

Parca am fost pocit la primul post… Cică "dacă voi avea timp să-mi deşert gândurile…". Dacă tăceam… nu mai pierdeam timpul acum să dau notă explicativă. Asta e, învăţăm din greşeli.

În rest sunt mulţumit, doar pe moment, de ieşenii mei care le-au "tras-o" clujenilor, iar faptul că penalty-ul a fost, este şi va fi controversat mă bucură nespus. La mai multe asemenea greşeli de arbitraj în favoarea ieşenilor (!). Nu că ar avea nevoie să fie favorizaţi, ci doar pentru a condimenta un pic toată balcaniada asta fotbalistică.

În altă ordine de idei, am motive de bucurie pentru că începe regresia unei rino-faringite subversive care mai-mai că m-a dărâmat în ultimele trei zile. De data asta n-am mai dus-o pe picioare, ci am "necăjit-o" cu niscaiva antibiotice. (22 martie 2008)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu